Sådan skriver du den gode pressemeddelelse

Sådan skriver du den gode pressemeddelelse

Der er mange fordele i at få en nyhed i pressen. Der er naturligvis den åbenlyse fordel, at det udbreder kendskabet til din virksomhed. Det kan bidrage til at skabe omsætning og vækst. Og så er der et SEO-mæssigt perspektiv. Kan du få det pågældende medie til at linke til din webshop, er det virkelig bonus. Men nu skal det ikke handle om søgemaskineoptimering.

Jeg har selv forfattet et væld af pressemeddelelser, og jeg har sågar siddet som modtager af et hav af dem på TV2 ØSTJYLLAND, hvor jeg var ansat som journalist i mere end to år. Lad os derfor se lidt nærmere på, hvorledes du kan optimere dine chancer for at komme i pressen.

https://guru.dandomain.dk/wp-content/uploads/2017/06/den-gode-pressemeddelelse.pdf
Forrige e-bog Næste e-bog

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *